Polityka zakupowa
- Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu produktów w nienaruszonym stanie w ciągu 14 dni od momentu odbioru paczki.
- Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym śladów zapachowych). Ponadto towar musi posiadać nienaruszone metki.
- Koszty zwrotu ponosi kupujący.
- Można dokonać zwrotu także w butiku stacjonarnym.
Jak dokonać zwrotu?
Krok 1.
Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zakupu.
Pobierz formularz zwrotu.
Krok 2.
Spakuj zwracany produkt. Pamiętaj, aby w paczce umieścić wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
Krok 3.
Wyślij paczkę na adres:
P.H.Dora Jadwiga Piątek
Sklep Fama
ul. Świętoduska 10
20-082 Lublin
Krok 4.
Zwrot środków następuje maksymalnie w ciągu 14 dni na wskazany w formularzu zwrotu rachunek bankowy.
* Zwrot kosztów wysyłki do klienta, w kwocie do 16 zł.
Nie zawsze mamy możliwość wymiany towaru. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny, gdy zechcesz go wymienić.
Jeśli jednak produkt, na który chciałabyś go wymienić, jest dostępny, możesz dokonać nowego zakupu i zwrócić nieodpowiednią pozycję. 🙂 Jak dokonać zwrotu dowiesz się z zakładki po lewej stronie.
Dbamy o to, by oferować ubrania były najwyższej jakości. Jeżeli jednak kupiony przez Ciebie produkt ujawnił wadę zawsze możesz złożyć reklamację.
Wyślij zgłoszenie reklamacyjne wraz ze zdjęciami wad na e-mail: efama.kontakt@gmail.com. Jeśli uznamy reklamację za zasadną, zamówimy kuriera po odbiór wadliwego produktu. Do przesyłki dołącz czytelnie uzupełniony druk reklamacyjny.
Reklamację można złożyć też w butiku stacjonarnym.